Informatizare

„Începând cu Octombrie 2015 a demarat proiectul de informatizare a Casei de Asigurari a Avocatilor care are ca scop cresterea transparentei si realizarea unor programe informatice care sa faciliteze avocatilor si organelor de conducere a profesiei, accesul rapid la informatie”

Filozofia proiectului si totodata punctul de plecare sunt prezentate in documentul icon_pdf Prezentare informatizare.

 

Stadiul in care se afla Proiectele Informatice in februarie 2018:

1. Echipamente Hardware (servere)

  • Au fost achizitionate 65% din echipamentele necesare
  • Se refera la achizitia de echipamente hardware (server) care sunt necesare ca platforma de functionare pentru programele informatice realizate
  •  Din ratiuni de ordin economic si pentru a preintampina devalorizarea echipamenelor hardware, s-a decis achizitia lor etapizat, in functie de nevoile curente, restul echipamentelor vor fi achizitionate ulterior

2. Program Informatic „Registratura electronica”

  • Realizat si Operational incepand cu 1 Ianuarie 2016
  • Este un program informatic realizat cu scopul de a facilita si stoca documentele cu care lucreaza o institutie. In felul acesta este pastrata o evidenta clara a documentelor si este inlaturat riscul de pierdere a acestora
  • Incepand cu Octombrie 2017 a fost preluat si de filiala Cluj a CAA

3. Program Informatic „Interfata Nationala”

  • Realizat si operational pentru 31 de filialale incepand cu 1 Septembrie 2016
  • Este un program informatic care asigura accesul organelor profesiei la o evidenta clara asupra informatiilor de interes dintr-o filiala, astfel,  in cel mai scurt timp, se ofera informatii clare si tranparente
  • In curs de extindere si pentru restul filialelor

4. Refacerea site-ului www.caav.ro

  • Lansat si functional in 15 Ianuarie 2017
  • Noul site isi propune sa iasa din banalul unui simplu site de prezentare si sa fie o platforma de comunicare si informare atat pentru avocati cat si pentru filiale, in principal prin cresterea transparentei

5. Program informatic “ Contul Meu”

  • Disponibil pentru avocatii din 31 de filiale incepand cu 12 februarie 2018.
  • Finalizat in Iunie 2017 si disponibil pentru 31 de filiale.
  • Este un program informatic ce va putea fi accesat prin intermediul site-ului www.caav.ro si se adreseaza avocatilor din Romania. Acesta ofera o serie de facilitati astfel avocatii vor putea:
  • Depune Declaratiile de venit, online
  • Sa vizualizeze Declaratiile de venit depuse
  • Sa vizualizeze situatia Punctelor de Pensie
  • Simulator de Pensie
  • Simulator de Penalitati
  • Vizualizare Datorii

6. Program informatic “ Gestiune Avocati”

  • Finalizat in proportie de 90%.
  • Implementat si functional la Filiala Bucuresti-Ilfov incepand cu 9 Octombrie 2017
  • Este un program informatic ce se adreseaza filialelor si va putea fi folosit de toate filialele
  • Acest program informatic de o mare complexitate, asigura gestionarea datelor sistemului de pensii si asigurari sociale, evidenta membrilor, evidenta creantelor contributive si evidenta drepturilor de asigurari sociale
  • Isi propune sa fie flexibil si autonom cat mai mult posibil, ca atare sunt implementate functionalitati care permit optiuni de configurare la nivel utilizator, in felul acesta ne dorim ca el sa acopere o arie cat mai mare de situatii fara a necesita interventia dezvoltatorului
  • Programul trebuie sa interfateze cu alte aplicatii le nivel national (interfata nationala, contul meu) sau interne (registratura, control financiar intern)

7. Program informatic “ Registrul Filialelor si Sucursalelor”

  • Finalizat si aflat in teste.
  • Prevazut de art. 86 si 87 din Statutul CAA
  • Este un program informatic ce se adreseaza filialelor si va putea fi folosit de toate filialele
  • In registru se vor inscrie toate mentiunile privind existenta filialelor si sucursalelor
  • Acesta va putea genera automat rapoarte sub forma de certificate cu datele solicitate